Pumpa

Fick blommor av pappa i torsdag för att jag hade kommit vidare till tester. Han e så gullig :o)

Igår var jag ledig så jag skrev klart PM 2. Gick Salsjörundan i strålande solsken på lövbäddar och njöt av livet :o)
 När jag kom hem gröpte jag ur pumpan, lagade mat, dammsög och städade hela huset för att avsluta dagen med att titta på Band Of Brothers. Har 5 avsnitt kvar :o)
Värmde mammas mat innan hon kom hem så hon fick full service. Annars kan hon hoppa över maten eftersom hon aldrig är hungrig. Nu har hon gått ner till 52 kg tack vare sjukdomen. Å... vad ska jag göra?

Jag gjorde ju det misstaget att jag ställde mig på vågen idag. Jag trodde vågen visade fel så jag vägde mig fem ggr. Jo jag väger 70 kg. Tack och lov syns det inte på mig att jag väger så mycket men va fasikens kom de kilona ifrån? *kliar mig i huvet*
Förhoppningsvis är det muskler så det gör ju inte så mycket att man gått upp ett antal kilon. Men man blev ju så klart chockad ;o)

Pumpan börjar bli massakrerad :o)
image193

Locket av...
image194

Massa gojjs i. Tänk att pumpa är ätbart(?!)
image195

Kommer bättre bild på den sen. Min mobil är inte så hitech.
image196

Den var så skrämmande att inga ungar kom för bus eller godis igår :o)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits