Frisk

Fick brev från läkaren i fredags.
De prover som togs i tisdags var nu helt normala.
Que?
Jag var aningen förvirrad och undrade varför sjutton den första provet tydde på sliten sköldkörtel. Pratade med läkaren och han sa att sköldkörteln kunde varit lite trött för en vecka sen.
Så det var ju skönt att slippa ta tabletter livet ut. Men varför har man varit så trött då?
Så jag skulle öka träningen gradvis.

Tränade med brandmännen i torsdags. Jag gick i bra takt på rullbandet medan de styrketränade. B varnade mig att ta det lugnt när jag hade infektion i kroppen. Jag tar det lugnt, lovar :o)
Skönt att man kan börja träna igen men jag får passa mig att ta ut mig för mycket. Brukar vara expert på det, har lixom ingen sån dära spärr i huvet att man borde sakta ner lite =o)

Städade hela dagen igår i rummet. Putsade fönstret i fredags och planterade om lite blommor igår.
Idag ska mammsen bjuda hem kollegorna så det städas här...

Jag försöker skriva personligt brev men har kört fast. Får se om jag får igång skrivandet.
CVet är klart nu iaf...

Nähe keep going...

Kommentarer:
Postat av: Ronja

Skönt att hör! Jag har faktiskt vart lite orolig för dej :P Dessutom är typ alla sjuka nu så de e inte så konstigt, man kan ju komma in i en sjukdomsspriral å va sjuk läääänge utan att de behöver va någe allvarligt juh... Ha det bäst!!

2007-10-14 @ 16:22:34
Postat av: Teller

oh va skönt att veta att de inte var något farligt :D

Postat av: Brandkvinnan

Ronja: Hehe inte ska du behöva vara orolig, jag klarar mig ;o) Tack =o)
Ja särskilt infektioner så kan det bli långvarigt om man inte coolar ner sig. Men nu är det på väg uppåt iaf. Skönt :o)
Teller: Ja man blev väldigt lättad vill jag lova :o)

2007-10-16 @ 16:58:13
URL: http://brandkvinnan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits