Köra bil utan säte...

Nu sitter tatueringen på benet :o) Var en anings pirrigt precis innan hon började ifall det skulle göra ont eller om det inte blev bra. Ont gjorde det iaf. Fast för det mesta var det inte så farligt. Och nöjd blev jag. Nu hoppas jag att det läker fint och att färgerna är som de ska. Nu är ju tatueringen mörkare men ska bli klarare när det läkt. Spännande =o)

Höll på med min bil hela lördagen. Den var rejält skitig så jag plockade bort sätena och rengjorde från grunden. Så det var till att skrubba och putsa. Förarsitsen var trasig så det fick jag sy igårkväll innan stolen kunde skruvas in. Det gäller att verkligen skruva åt bältena så man vet att man sitter fast. Tur att det inte är så avancerat. Men de mekaniska bältessträckarna fick jag överlåta till pappa att koppla in och ur.
Så nu är den fin på insidan. Men oj vad mycket det behövs göras på den. Fast det är ju det som är roligt, blir ju mer min bil sen.

Sitter på stationen nu och väntar på att det ska bli lunch. Har redan gjort alla uppgifter som ska göras till middagen. Efter lunch blir det kall rökdykning och sen ska jag iväg och ha kemövning med ronneby som karlshamn ska samöva med. Ska bli intressant =o)
Kommer hem sent ikväll iaf.

Var på Ekohallen igår. Köpte fina glasskålar och lite sånt. Sklle inte ha nåt speciellt utan hängde med familjen. Lösgodis var där för 2.69 kr/h. Billigt =o)

Nähe tiden rinner iväg...

Kommentarer:
Postat av: Fogfighter

Oj va kul du verkar ha! Inte illa att få köra stegbilen! :) Jag har fått delegering som räddningsledare under min praktik, ska bli skitskoj och en aning pirrigt att få åka skarpt! :D

2007-09-18 @ 21:07:23
Postat av: Brandkvinnan

Ja jag trivs ypperligt och det händer alltid ngåot när man är där. Skoj =o)
Fasikens vad skoj, hoppas att det händer nåt nu då så du får åka på en del och lära dig massor. Håller tummarna! ;o)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits