Leda hästar

Vilken dag.. :o)
Blev "mobbad" redan innan uppställningen idag. Mitt gäng jobbade ju *hehe*. Har varit tet och knuffar hela dagen*fniss*.
När LIA-F och jag skulle packa slang kommer en journalist och fotograf in och tittar på slangtvätten och ville ha mig med på bild. Öhh?
Jo så skulle jag stå vid slangtvätten och då var D tvungen att sätta igång den och visa vilka knappar jag skulle trycka på. Sen skulle D oxå vara med på bild så att det skulle se ut som att han utbildade mig om slangtvätten. Så vi står sida vid sida och han börjar prata om något börjar jag gapflabba. Situationen var väldigt rolig när man försökte vara allvarlig samtidigt som D står och pratar gojja för syns skull och flera andra tittar på oss och fotografen tar bilder. Jag har lätt för att skratta och det gjorde ju saken inte bättre.
Ber D vara tyst istället så pekar han några gånger dit fotografen vill. Å vad det var jobbigt att hålla sig för skratt. Så måste man ju tänka på att man ska bli bra på kort samtidigt som man inte får titta åt det håll man vill. Ja jesus =o)
Journalisten frågade mig vad jag hette och vad det för för skola jag gick på. Får se hur det blir i tidningen sen. En tidning för Kommunal...

Vi praktikanter fick senare åka ut till en ridskola för att lära oss sätta på grimma på en häst i spilta och box. Var givande för de andra för det var nytt för dom. Jag var mest glad för att träffa hästar igen. Var ju en hel månad sen sist jag red =o(  Kommer dröja länge till nästa gång.
Stod iaf en stund och kela med en häst som kunde lägga mulen på mitt huvud. Inte van vid stora hästar men den var hur snäll som helst ;o)

Bröstet är fortfarande inte bra. Får ringa läkaren imon. De undrade på stationen om jag blivit frisk än. De varnade mig att jag skulle ta det lugnt så det inte blev något med hjärtat. Jo jag tar det ju lugnt. Knappt svettats på en månad. Och det börjar bli så tradigt. Idag när några spelade innebandy och någon annan styrketränade orkade jag inte vara kvar på stationen och vänta till kl 5. Så jag körde hem. Köpte en McFlurry på McDonalds för att tröstäta lite. Den är så jäkla drygt när man måste ta det lugnt. Jag vill ju träna. Just nu är man i bottenform. Och jag kan inte göra ett skit åt det*suck*. Jo äta rätt kan ju hjälpa lite. Men jag vill springa!! Nu!!

Å ikväll är det Desperate Housewifes. Det började ju förra veckan, precis som Grey´s Anatomy. Det är så bra :o)


Johan Glans är så jädra bra alltså. Skrattar varje gång jag ser honom :o)

Stackars hamster =) Måste vara gott med popcorn.

Dagens låt

Kommentarer:
Postat av: Teller

det är jätte jobbigt när man känner att man har bottenfysik o vill träna, men får inte. Kry på dej :D

Postat av: Brandkvinnan

Tack :o)

2007-09-26 @ 18:46:25
URL: http://brandkvinnan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits