På häktet

Den gråtande svennen: Ligga i fosterställning och hoppas på det bästa :o)

Idag var vi på polisen och hälsade på. Träffade en väldigt trevlig närpolis som visade oss runt och berättade om deras organisation. Vi gick ner i häktet och fyllecellerna och blev erbjudna att jobba som arrestvakt :o) Jag funderar på att anmäla mig när man har lite mer tid till det. Just nu har man allt annat att tänka på.
Tyvärr fick man inte hänga med i en polisbil =(

När jag kom tillbaka på brandstationen fixade jag lite saker med schemat och sådant vi missat. Klockan ett var vi nere i Sölvesborg för att gå igenom Debriefing och POSOM. Intressant ;o)

Annars har det inte hänt så mycket idag.

Just nu tittar jag på roliga klipp :o)

Kommentarer:
Postat av: Anna

men nu har tatueringen läkt!!!

Postat av: Brandkvinnan

Jodå sista skorpan föll igår. Bild kommer snart ;o)

2007-09-28 @ 18:34:53
URL: http://brandkvinnan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits