Putsputs

Var ledig i fredags. Försöker fundera på vad jag gjorde då. Mitt minne är rätt så kort om man säger så.
Jo just det. Jag städade lite i huset och sen körde till pappas jobb så han kunde byta bakdäcken. Kränga däck är inte min speciallité.
Kollade i butiken vad ett par baklyse kostade. Får se om det blir något köp snart.
I lördags var jag barnvakt :o) Moster myste med den glada 8 månadersbäbisen. Fast man har ju fullt upp så det blev inte mycket gjort den dagen.
På kvällen körde jag upp till I för att fiska. Tro det eller ej men jag fick en gädda på otroliga 500 gram*haha*. Så vi släppte i den igen. Var skoj att få fisk. Fast jag hoppas att man får en riktig bamsing någon dag. Då man ser fenan över ytan när man drar in den*hihi*. Men gäddornas tänder är inte att leka med. Rev mig på såna en gång.. Aj..

Igår höll jag på med min bil. Köpte lite färg för att spraya mattorna svarta i kanterna. Ska limma dit tygmattan på plastmattan sen. Får se om det blir idag.
Putsade fönster, insida lack och putsade stötfångarna. Vill inte ha de sådär fula gråa. Så jag köpte ett billigt bumpershine. Man får vad man betalar för...
image152
Men det var kul att skita ner sig :o)

Men ett medel som jag lånade av pappa var rena underverket med backspeglarna:
image153
image154
Grått är inte min favvofärg om man säger så. Vill ha så mycket svart som möjligt...

Idag såg mamma att bromsen i bakrutan lyste. Och inte var det ett spöke som bromsade. Så jag tog fram bilboken och tog bort lampan i lyset efter lite pill. VIll ju inte att det tar batteri hela dagen. Pappa får kolla på det sen så jag inte förstör hela lampan ;o)

Idag är det eget arbete som gäller, alltså ledig från stationen. Ska jobba med arbetet så man blir klar någon gång. Det är ju sao tradigt...

Kommentarer:
Postat av: Teller

När kommer de bild på tatueringen? jag vill ju se hur den blev :D kram

Postat av: Brandkvinnan

Hehe. Just nu håller skorpan på att trilla av. Men när den är fin och läkt så kommer en bild upp. Håll ut :o) kram

2007-09-24 @ 10:53:10
URL: http://brandkvinnan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits