Skriver arbete

Hmm...? Dåligt med plats kanske?

Haha jag hade nog med spärrat upp ögonen...

Håller på att skriva om arbetet. Och det går faktiskt bättre än förväntat :o)
Längtar till brandstationen imon. Är mitt gäng som jobbar då och då kan allt kul hända. När jag var ute på larm sist fick jag kommentaren att det blev larm bara för att jag stannade kvar. Det läskigaste är att det stämmer för det mesta att det blir larm när jag är där. För gänget hade det inte hänt något larm på sommaren och så kommer jag dit och de får en brand. Och en brand är ovanligt.
Är jag en vandrande olycksfågel? =o)
Men å andra sidan har jag varit många dagar på stationen utan larm, men dom dagarna lägger gänget inte på minnet*hehe*.

Häromdagen var jag rätt trött när jag skulle lägga mig. När jag legat i sängen en stund tycker jag att det var ovanligt ljust i rummet. Tittar till och ser att jag glömt rulla ner rullgardinerna. Suck...

Ska kanske färga håret idag... Om jag får tid och ork.
Märker ni att det är tråkigt att skriva arbete? Sitter här och försöker komma på nåt kul att skriva för att göra annat än arbeten.

Brukar inte ge mig tid att titta på film men kollade på två st filmer i helgen. Wow.  Antigen är tvn upptagen eller så får jag ingen ro att titta för det är så mycket annat som ska göras.
Tittade på Beck - Den svaga länken igår. Den var klart sevärd. Gunvald är lika bra som vanligt fast hade inga riktiga vassa repliker i denna filmen. Mer Gunvald åt folket :o)

Gäsp... arbete var det...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits