Coast Guard

Buää =(

Kustbevakarna kommer aldrig mer igen..
Har inte missat ett enda program. Varje gång man ser det längtar man ju till sommaren och skärgården.
Men jag kommer mest sakna Nisse och Johan, två härliga killar som bjuder på sig själva.

Undra om man kan önska en serie som kanal 5 gör... Norrlands flyg SAR skulle ju varit kul om de följde.

Jaja...

Funderar på att stanna kvar här nere i helgen. Känns onödigt att köra hem...
Har mycket att göra ändå i pluggandet.
Min hjärna är så trött så jag vet knappt vad jag heter... nästan. Men glömsk är jag..

Har följt fallet om Engla en hel del. Tycker det är så tragiskt men vilken tur att någon tar kort på både henne och gärningsmannen. Hur stor är oddsen på det?
Polisen borde ju få tillgång till DNA-register. Har man rent mjöl i påsen behöver man ju inte oroa sig för nåt, eller hur? Hade de haft det hade inte så många olösta mord och andra brott funnits och mindre mördare/våldtäktsmän gått lösa på gatorna. Men nej, svenskarna vill inte att "storebror ser dig" men ändå klagar de på att brott sker för att GM inte blivit inlåsta...
Svenskar i ett nötskal.

Hade orientering idag. Gick runt men flåsade. Kroppen är inte riktigt hundra än. Så jag tränade faktiskt inte idag..
Men nu ska jag bort och basta och ta en dusch.

Dagens låt

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits