Frost

Ja finns väl inte så mycket att skriva om.
Red Raston i lördags.
Min bror har hjälpt mig med min nya data som cpar sig (och gör det fortfarande).

Jag har kommit till ett stadie där jag inte kan skriva rätt ord på tangenterna och skriver fel bokstäver. Samma stadie som innebär att jag glömmer det mesta jämnt och snurrar till allt.

(Ni ska bara veta hur mycket fel jag har skrivit hittils)

Vi har nu börjat med extraordinära händelser. Vi har rent ut sagt j*vligt mycket att göra på skolan nu.

Och det blir ju inte bättre med alla jobbansökningar, gå i planer om man får jobb i sommar och det dära bekymret jag skrev om i lördags...

Helgerna är fullbokade känns det som.

Jaja nog med gnäll.
Har väntat sen i tisdags på att få lägga upp dessa bilderna :o) Var en kall och solig morgon här nere i Revinge och jag passade på att fotta lite innan lektionen började...

Nr 1
image322

Nr 2
image323

Nr 3
image324

Nr 4
image325

Nr 5
image326

Nr 6
image327

Nr 7
image328

Nr 8
image329

Tog en massa bra bilder till men kan ju inte lägga upp alla.
Den jag har som skrivbordsunderlägg är nr 5.
Vilken blev bäst?

Kommentarer:
Postat av: Felicia Wersén

alla var jättefina :) nummer 7 tyckte jag var väldigt härlig, det bryts så fint med den blåa himmlen och sedan de vita trädtopparna :)

Postat av: Brandkvinnan

Tack =)

2008-04-15 @ 14:15:40
URL: http://www.brandkvinnan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits