Knasig i bollen idag

Ni vet sådana dära dagar man inte borde gå upp ur sängen?

Jag har haft en sådan dag idag...

Jag och två till i min övningsgrupp skulle öva med motorsprutor då vi ska leda en lektion imorgon.
Först hade de inte öppnat brunnarna så vi fick hämta nyckeln, sen funkade inte ena motorsprutan så service fick komma och hjälpa oss. Sen gick det hål på en slang och ett strålrör gick sönder...

Jag har varit förvirrad och blandar hela tiden ihop övningsgrupp och basgrupp. Vi har ju arbeten i olika grupper...
Blev lite mobbad för det idag ;o)
Sen när jag skulle värma min matalåda glömde jag öppna locket...
Kan säga att botten var nästan ovanför toppen. Maten hade knuffats ut på sidorna och jag hade svårt att få upp locket. Så nu har jag en matalåda mindre...

Vi hade redovisning i gymmet och det gick bra.
Skulle sen gå på rullbandet. Gick vanligt i 5.6 km/h och efter tio minuter mådde jag illa. Men inte ger man sig ju. Gick där i över en halvtimme och sen fick jag stänga av. Fick sätta mig ner för jag mådde illa och var yr. Tycker jag har ätit bra och har drack en liter juice igår kväll...
Vet inte vad det kan vara. Jag brukar ju inte vara den som är yr eller har dåligt blodtryck...

Hoppas att kvällen blir lite mer lyckad :o)

Igår skulle jag ju gå ut med inneskorna. Glömde lixom ta på gympadojjorna...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits