Varför bli de som inte förtjänar det sjuka?

Testerna till väktare gick jättebra. Var faktiskt snabbare än de som satt vid mitt bord i de mesta proven. Även om snabbheten inte har betydelse men man löser ju fler uppgifter :o) Men sen ska det vara rätt med men det tror jag..

Hälsade på mitt gäng på brandstationen och pratade med dem innan testet :o)


Körde ner till Revinge igår efter provet och att jag handlat mat på Citygross. Har pluggat sjukvård i två dagar. Gjorde sjukvårdsprovet idag. Kändes helt ok.
Nu ska man bara fortsätta plugga allt annat.......

Har blivit rätt frisk. Lite slem kvar i bröstet men man ska väl kunna träna ändå? Är visst brännboll idag....
Har köpt Bio-strath för att se om immunförsvaret blir bättre. Blir ju jämnt sjuk...

Och så har man fått reda på en tråkig sak. En person som betyder en hel del för mig som man känt i fem år har fått akut leukemi och behandlas med cellgifter. Har ringt personen nu som var glad att jag ringde. Ska hälsa på personen inom snarast.
Så nu oroar man sig för detta. Åå vem uppfann tårar? Det hjälper ju inte alls...

Jaja, bara att bita ihop, inse att livet kan vara orättvist och ta en dag i taget.

Kommentarer:
Postat av: Felicia Wersén

Jag har också dåligt umminförsvar, enligt mig och min omgivning i alla fall men inte enligt hälsoundersökningen i skolan. jag uppnår inte kriterierna för att ha dåligt immunförsvar och få medicinsk hjälp med det, bli jätte förbannad, för även om jag inte är ständigt sjuk påverkas ju träning och allt genom att man liksom får börja på 0 igen när man har blivit frisk. jag tror jag ska prova alla möjliga hälsomedel, vitaminet, mineraler, alternativ medicin, akupunktur och gud vet vad. det borde i alla fall vara värt och pröva :P testa du med ... jag har hört att mörk choklad tydligen skall vara bra för något, vet inte vad men nått mot sjukdomar i alla fall :P

Lycka till nu i slutspurten på SMO! :)

Postat av: Brandkvinnan

Nej det är konstigt att läkarna inte gör nåt.
Fast när jag var sjuk nästan konstant i högstadiet tog de alla prover de kunde och hittade inget...
Ja precis, man får börja om hela tiden med träningen. Jag har tappat motivationen med träningen. Hoppas jag hittar den inom snarast...
Ja jag tar vitaminer och ibland dricker jag en hel liter jucie med vitaminer på en dag ;)
Köper ju alltid grönsaker och sallad till maten här varje dag.
En på brandstationen som testar mig på rullbandet och är kunnig inom hälsa och träning säger att jag får snart kolla upp detta för så här kan det ju inte va...
Tack, bara upploppet kvar på SMO =o)

2008-04-16 @ 19:44:27
URL: http://www.brandkvinnan.blogg.se
Postat av: Felicia Wersén

Dom har tagit en massa prover pp min hals, men hittar ingetm funderar nästan på att be dom ta nadra prover också så som blodvärde och ryggmärgsvätska för att kolla så inget är fel på ryggmrägen eller så för det kan ju också påverka. Du har väl haft lite problem med att du blit tät o bröstet i bland? Och sådant ska man ju också kolla vad orsaken är.
Visst att vissa har sämre immunförsvar än andra men det har ju en orsak också, den vill man ju gärna veta.
Ett tips för om du är tät i bröstet är att ta hem en sådan där person som kan kolla om man behöver senare sitt hus. Ibland finns det byggnadsmaterial som ger sämre immunförsvar eller t.o.m. vatten från kranar som kan ge sämre immunförsvar. Min kusin är ofta tät i bröstet och dom har förmodligen mögel hemma som bildats av någon liten vattenskada eller liknande.

2008-04-17 @ 18:16:00
URL: http://feeliiciaa.blogspot.com/
Postat av: Brandkvinnan

Ja man vill ju ha svar.
Än så länge har jag hållt mig frisk iaf :o)

Hmm det borde man kolla upp ju. Radon har de kollat iaf och det var inget...
Är ju inte bara jag som är täppt i bröstet hemma men de har astma och är allergisk mot katten.

2008-04-22 @ 10:27:48
URL: http://www.brandkvinnan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits