Ammoniakläcka

Fick ett driftlarm häromdagen till ett objekt. Var det B som lyste skulle man ringa jourhavande. När jag gick in luktade det starkt ammoniak men jag var tvungen att gå längre in för att kolla om det var B-larm, vilket det var...
Ringde jourhavande som skulle kolla upp det. Efter det mådde man lite illa...
Men en väktare är ju billig i drift så de kan ju skicka in en hur som helst...

Man kanske skulle välja rätt tillfälle att klaga:
Boss complains

Nu jobbar jag mån-tis och är ledig tills nästa mån-tis =)

Mardrömmar har man haft nästan varje natt. Vet inte hur många ggr jag blivit skjuten och jagad*suck*. Men inatt sköt jag oxå och träffade han ;o)

Fattar egentligen inte varför folk har emot FRA-lagen... Det är ju bara de kriminella de tittar efter. Sköter man sig så behöver man inte oroa sig. Men svenskar ska självklart klaga på allt!! De klagar på att polisen inte sätter in fler skurkar i fängelset men nu när de får ett bra hjälpmedel ska det protesteras. Gah!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits