Bilder

Nu funkar min data igen. Fast det är en del som ska installeras. Hoppas jag slipper virus på ett tag.

Taget på en del av min arbetsplats:






Finns inget godare än nybakta bullar med mjölk



Tränade benen igår. Först tog jag brandmannagreppet på pappa men då jag inte tränat ryggen kände jag att det inte var så hälsosamt. Så pappa hängde/tryckte ner mig medan jag gjorde knäböj. Väldigt bra träning =)
Tycker inte om att träna med skrot utan lite mer realistiska övningar ;o) Tog väldigt bra på de ställena jag ville och skonade ryggen från att lyfta fel.


Denna veckan har jag ridit ett par ggr, en gång barbacka vilket är det mysigaste. Sen har jag cyklat och gått.
Hoppas att jag tar tag och springer någon runda snart när regnet slutat.

Nähe nu ska vi till syrran. Grabbarna grus väntar på mig...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits