Pain

Någon läkare här?

Ibland när jag gör olika rörelser smärtar det till i överarmen (gäddhänget) så att det känns som att senan/muskeln ska gå av. Är precis som att det dras i två håll.
Det gör inte ont om jag spänner muskeln utan kommer helt oregelbundet när jag rör armen. Ibland kan jag göra en rörelse utan att det gör ont medan nästa gång gör så ont att man nästan ramlar ihop...

Hade inte brytt mig om det bara hade gjort ont men det är en sådan obehaglig smärta när man tror det ska gå av. Suck...
Har haft det i fyra dagar nu. Blir det inte bättre får jag väl till läkaren*blä*.

Bara det att man jobbar natt nu i tre dagar så jag får väl vänta tills efter helgen i så fall....

Bara det inte smärtar till när man stänger affären, kan se konstigt ut :o)

Mamma och jag skojade om att jag springer väl snart som den galopperande dektektiven när han blir bedövad i armarna*fniss*.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits