Sprungit

Lyssnar på
Sprang till den låten igår och man flög fram =o)

På nåt sätt är det alltid lättare att springa i mörkret. Trivs när hösten kommer(?). Konstigt att man kan springa på halvskumma gångbanor själv i mörkret med ipoden så man inte hör om någon kommer bakom utan att vara rädd, men när man jobbar själv på natten i mörkret är man mycket mer vaksam...
Är inte risken större att någon hoppar på en tjej vid nio tiden än en väktare mitt i natten? Fast i denna lilla byn har det inte hänt något överfall. Inte vad jag minns i mitt liv...

Idag är det inget moln på himlen, vilket är otroligt :) Har regnat konstant en vecka känns det som.
Så det blir väl en rundtur i skogen innan jobbet börjar. Trots att jag inte sprungit så mycket i sommar är humöret och kondisen på topp. Äntligen är det roligt att träna igen.

På lördag ska jag vara på brandstationen så innan alla ska börja träna tänkte jag göra rullbandet och se hur långt jag kommit.

Saknar grabbarna på stationen, har inte varit där en hel dag sedan jag slutade SMO, och då var man i Revinge med gänget så det är väl sen påsk eller nåt man var där på stationen....
Sen har man ju hälsat på flera ggr innan man började jobba :o)


Skulle ju springa 100 m och se vilken tid jag hade. haha... Grusplanen var alldeles blöt så man sjönk ner en bit och massa vattenpölar överallt. För några år sedan sprang jag på 15 nåt (på bana). Nu 17.32. Börjar bli gammal...=o)
Har bara sprungit 100 m en gång innan. Var ju 60 m man hade i skolan. Rekordet för mig var 8.81 s. Får väl ta 60 m någon dag och se hur tung man har blivit*ler*.
Undra om spikskor gör att man springer snabbare ;oD

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits