UT!

Varför ska aldrig en ny tekniksak funka? Slår aldrig fel...

Nu cpar sig min ipod. Spelar mellan 20-60 sek innan den byter till nästa. Jag har återställt inställningar och installerat om den men funkar inte. Jag blir knäpp!!!

Gick bra på jobbet igår :o)

Har missat skriva när jag skulle stänga skateboardhallen i fredags. Var kanske tio ungar (max 14 år) som låg huller om buller och låtsades sova eller sprang runt och skrattade. Det var tydligt att de inte skulle ut i första taget.
Var snäll i början och bad de vänligt gå ut. De ville känna på batongen så jag lät dem göra det, den sitter ju fast i bältet, så de fick känna hur hårt den var...
Efter mycket tjatande gick dem ut. När jag söker av med ficklampan för att se om fler gömt sig vänder jag mig mot utgången och ser en är på väg in för att gömma sig. Lyste rakt i ögonen på honom (den är skarp) och skrek UT!! Han vände och gick snabbt ut*höhö*. Var en till som gömt sig men han kom ut han med, sorry boys jag går inte på det.
Sen att de ställde massa snuskiga frågor och visade baken mot mig är en annan femma. Världen går bara utför när barnungar håller på så.
Hmm är det olagligt att dra dem i örat?


Får se hur det går på jobbet ikväll. Den rundan jag bara kör på kvällarna är så himla enkel och ingen stress. Om det inte blir larm då förstås...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits