Detta pepparkakshus...

Nu har vi kommit fram till att pepparkakshuset får ha vilka dekorationer som helst... Fick nyss veta att limpistol var tillåtet. Jag har ju ingen!! Fusk :o)

Ska sätta ihop det idag, har inte stora förhoppningar på att vinna men ska iaf göra mitt bästa =o)
Jag tror jag har lite hum om hur det ska se ut. Men först ska jag sätta ihop det. En pärs bara det. Jag har aldrig satt ihop ett pepparkakshus då det har varit min brors uppgift då mitt tålamod inte räcker till.
Nonstop brukar man ju ha. Men det är ju så gott så man vill inte slösa...
Frågan är om det ska vara helt ätbart eller inte...

Det bästa är kanske att gå i butiken för att få lite förslag. Men det ska vara billigt. Får hålla igen lite på pengarna...

Jag har 4 timmar till att klura ut något bra innan jag slutar...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits