Gäsp

Jag kommer aldrig vänja mig att gå upp klockan 5.20. Fyfasikens...
Men jag lade mig tidigt igår då jag var helt slut trots att jag inte gjort något jobbigt på dagen. Tror jag ska ringa doktorn idag och se om man kan förlänga kuren för frisk är jag inte och tar sista tabletten imon.

Sitter på jobbet och ska gå igenom sju timmar till. Hoppas det går snabbt. Inte för att jag ska göra nåt hemma. Men jag blir trött i kroppen även att bara sitta still. Fast hjärnan får jobba på högvarv på detta stället.
Vill hem och lägga mig på soffan/sängen.
Igår sved det grymt mycket i bröstet. Hoppas det blir bättre idag.

Tack och lov att Polishunden Arek inte slutade blogga. Han piggar upp ens vardag varje gång man går in på bloggen =o)

Imorgon ska mitt gäng elda hus. Tänkte köra bortom och titta lite innan man börjar jobba ;o) 

Nähe snart börjar lastbilarna drälla in så man får mycket att göra.

Kommentarer:
Postat av: Claes

"Akut bronkit, dvs luftrörsinflammation, ger hosta och hör vanligen ihop med en förkylning orsakad av virus. Därför finns det ingen botande behandling."







Det låter riktigt allvarligt det här brandkvinnan, jag blir fruktansvärt orolig här nu. Jag är en trogen läsare som följer din blogg med galna upptåg varje dag även om du är lite väl negativ ibland.. Hur lång tid har du kvar att leva tror du?





Många stöttande kramar / Claes..

2008-12-09 @ 21:12:16
Postat av: Sanna

Kom igen tjejen! På läkaren igen, ge dig inte! Nu vet du ju vad som är fel, nu ska du bara bli frisk och det är det enda som gäller. Glöm innebandyturneringar och allt annat - bli frisk!!



Måste du prompt träna för att hålla rastlösheten i schack rekommenderar jag yoga! Du stärker din kropp men du pressar inte den och även om du svettas så blir du inte anfådd och pressar inte lungor och hjärta.



Var rädd om dig nu. Målet börjar synas igen, ha inte för bråttom dit för då kanske du faller platt på nytt.

Postat av: Brandkvinnan

Claes: Va ingen botande behandling? Nu skrämmer du mig!

Roligt att du läser min blogg även om jag inte alltid är så positiv och glad som jag gärna velat. Hänger inte med på din sista fråga. Hur menar du? Sjukdomen är ju inte dödlig.



Sanna: Jag fick en tid till läkaren imorgon bitti. Jag ger mig inte nu förrens jag är frisk. Ja innebandyn börjar jag glömma.

Ja jag ska vara rädd om mig :o) Kommer gå väldigt lugnt på ronden idag. Tack!

2008-12-10 @ 15:14:43
URL: http://brandkvinnan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits