Ny mobil

Då min stackars mobil snart är tre år och börjar tappa stinget har jag planer på en ny. Batteriet får laddas varje dag, lägger av vid samtal, svårt ibland att skicka sms...
Men den har hållt väldigt bra. Har tappat den måååååånga gånger i golv/mark. Klarat av att vara i fickan på en hel del rökdykningar och så har man ibland glömt att den legat i fickan och då legat på den :o) Har pratat en del timmar med den i bastun...
Ja den har tjänat sin matte väldigt väl.
Men nu behöver jag en ny. Frågan är
silver eller svart? Så svårt att välja!


Kommentarer:
Postat av: Türbjorn Rubenstig

Hej! Ibland jag läsar din blogg för den intressant är jag tycker. Micket spännande inlägg, oftare du uppdaterar också. Nu jag vill fråga, du kan skriva ett helt inlägg om dig själv bara? Jag nyfiken är på dig, intressant!!

Ursäkta dålig svenska, jag lära mig.



Tack förhand på / Türbjorn Rubenstig

2008-12-17 @ 22:13:16
Postat av: Türbjorn Rubenstig

Hej! Ibland jag läsar din blogg för den intressant är jag tycker. Micket spännande inlägg, oftare du uppdaterar också. Nu jag vill fråga, du kan skriva ett helt inlägg om dig själv bara? Jag nyfiken är på dig, intressant!!

Ursäkta dålig svenska, jag lära mig.



Tack förhand på / Türbjorn Rubenstig

2008-12-17 @ 22:15:02
Postat av: Türbjorn Rubenstig

Hej! Ibland jag läsar din blogg för den intressant är jag tycker. Micket spännande inlägg, oftare du uppdaterar också. Nu jag vill fråga, du kan skriva ett helt inlägg om dig själv bara? Jag nyfiken är på dig, intressant!!

Ursäkta dålig svenska, jag lära mig.



Tack förhand på / Türbjorn Rubenstig

2008-12-17 @ 22:23:04
Postat av: Brandkvinnan

En liten presentation om mig är upplagt :o)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits