Övningsbilder

Idag eldade de ner huset. Jag var inte där =( Jag var hemma för att kurera mig.

Men jag kan bjuda på gårdagens bilder, inte lika coolt som ett övertänd hus men man kan inte få allt ;o)


Rökdykare på väg in


Spår efter tidigare övning


Min stora pansarbil ser väldigt löjlig ut i närheten av 301 =oD


Kanske intresserade om dagens läkarbesök. Jag fick ta blodprover och en ny medicin hämtades ut: Amoxicillin. Se om den hjälper bättre än doxyfermen. Imorgon ska jag tillbaka för att röntga lungorna och vidare till läkaren för att höra provsvaren. Säg att jag blir frisk, please!

Kommentarer:
Postat av: Flammy

Hej :)

Brukar läsa din blogg ibland då jag själv har planer på att gå SMO framöver.

Har sett lite kommentarer gällande din sjukdom.

Går man tillbaka i bloggen så var du ju även sjuk under nästan hela din studietid!?

Har du varit sjuk i över två år utan att gå till doktorn först nu??? :O

2008-12-11 @ 22:13:54
Postat av: Brandkvinnan

Hej!

Trevligt att du tänker på det. Håller tummarna att du kommer in :o)

Jag har varit mycket förkyld i flera år. Gått till doktorn många ggr men de hittar ingenting.

Denna gången verkar jag ha kommit till en doktorn som är villig att hitta felet. Men antibiotikan har hjälpt så jag hoppas bli frisk. Däremot vet jag inte vad som saknas i immunförsvaret då jag ofta blir sjuk. Läkaren rycker på axlarna och säger att vissa blir mer sjuka än andra.

Jag vet inte vad jag ska göra för att hålla mig frisk =(


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits