Pepparkakshus

Syrran bor i by 1, jag i by 2 och resten av familjen i by 3. Nu har brorsan kommit på en tävling mellan de här byarna om snyggast pepparkakshus.
Min bror har världens tålamod i sådant där pillgrej så jag har redan utsett han till vinnare.
Reglerna är att vi köper vanligt pepparkakshus, alltså inget eget bak. Så nu försöker man komma på olika saker man kan göra på detta pepparkakshus.
För att utse en vinnare så rättvist som möjligt måste juryn vara helt neutrala. Därför har ni kära läsare utsetts till juryn!
När väl husen är klara läggs bilderna upp med siffror så ni inte ska veta vem som gjort det :o)

Men vad sjutton kan man garnera det med? Nåt coolt, annorlunda, snyggt?

Fantasin har inte kommit igång än...

Kommentarer:
Postat av: Jonas

Huset måste naturligtvis vara en brandstation med en släckbil utanför!

2008-12-11 @ 03:21:04
Postat av: Brandkvinnan

Hehe hade jag kunnat så hade det blivit det, men nu blir det första gången jag bygger pepparkakshus så jag får börja i liten skala :o)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits