Fyndat

Fyra röster på pepparkakshusen... Konstigt att ni har tid att gå in här på julafton men har inte tid att rösta ;o)

Tävlingen avslutas samtidigt som detta året så ni har ett tag till att få er röst hörd.


Vad har jag gjort runt julen då? Jag har varit hemhemma vid julafton och juldagen. I fredags åkte jag och min bror till elgiganten och shoppade. Eller ja, jag blev åter igen fattigare. Men rean får man inte missa. Köpte surroundanläggning Phillips 1000 w med fyra stående högtalare, en dvd, två högtalare till där framme för 2222 kr. Det är ett klipp. Tur hade jag med för det var bara ett exemplar kvar när vi kom. De hade bara haft öppet i två timmar då. Puh...
Sen köpte jag skrivare/scanner/kopiator i ett för 990 kr. Oxå ett bra klipp enligt min bror. Jag har inte koll på vilka teknikprylar som är bra så min bror får fulla förtroendet när jag frågar honom vad som är bäst att köpa.

Körde hemhem för att hämta resten av prylarna jag haft under julen. Körde sen hem för att lämna prylarna i lägenheten. Vi tog brorsans bil för att köra upp till IKEA. Väl däruppe kom vi på att vi glömde luckan till tv-hyllan som skulle bytas. *svärord*. Det var ju en stor del därför vi åkte upp!! Ja och rean då.
Väl däruppe köpte jag ett mer praktiskt databord.
När vi är på fyndavdelningen ringer mina föräldrar. Då har de med kört upp. Hade jag bara vetat det kunde ju de kört inom och tagit min lucka*buää*. Min bror och jag gick tillbaka i hela varuhuset för att säga hej.

Sen var det dax att köra hem. Somnade faktiskt till lite i bilen. Man blir trött av att shoppa :o)
Väl hemma var det julafton igen för min bror då han fick äran att packa upp alla dessa högtalare.
Skrivbordet packades upp i lördags. Även andra saker sattes upp så snart blir det väl klart. Snacka om massa småsaker man ska göra vid en flytt.
Kom på att jag glömde sätta upp de två hyllorna som ska vara i sovrummet. Får brorsan ta nästa gång han kommer. Jag har tyvärr ingen borrmaskin eller vattenpass så han får göra det istället. 

Annars har det inte hänt så mycket. Skulle egentligen bara jobba 12 timmar denna vecka men nu blir det 52 timmar istället.

Larmet gick precis så jag har pratat med sos, släppt in brandbilarna och vinkat på dem både in och ut :o)
Kan inte larmet gå ikväll då mitt gäng jobbar? =) Har faktiskt inte släppt in dem än... Fast självklart vill jag inte att företaget ska betala massa pengar... men jag vill ju gärna se brandbilarna ju :o)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits