Pynt

Hoppas att antibiotikan tar ordentligt så kroppen rensas från allt ondo.
I onsdags bjöd jag hela familjen på middag. Jag var grymt effektiv i två timmar med att städa, putsa köksfönstret, duka, laga middag m.m.


Kommer inte ihåg om jag visat julgardinerna..


Förberedelse för lite pyssel...



Resultatet


När jag skulle sätta i ljuset i staken tog jag i lite för hårt*klirr*. Så ena ljuset är lite lägre än de andra. Men jag tog ett gummiband och lagade det så länge. Får låna brorsans superlim...


Tog bort glaset på soffbordet och spred ut lite stjärnor.
Blev grymt fint faktiskt.


Igår fick systersonen äntligen se brandbilarna på riktigt istället för att titta på filmen i min mobil. Han är redan fäst vid blåljus och sirener =)


Han går runt hela dagarna och ropar på mig visst =o)

Nähe jag får väl diska lite idag, sortera kläder, ta en varm dusch....
Äta måste jag med göra. Tror att doxyfermen ger minskad matlust för nu har jag inte ätit på 20 h. Får trycka i mig några mackor genast. För att bli frisk måste man ha energi och då måste man ju äta...

Kommentarer:
Postat av: Helena & Jaja

Va mysigt du har gjort !

Wao de nmåste han ha uppskattat att få se alla brandbilar ! Va snäll du är

Postat av: Anonym

Jag måste hålla med anonym som tidigare skrev.

Det är inte direkt någon positiv anda som genomsyrar din blogg.

Du klagar på något i varje inlägg känns det som.

Trist... :(

Hoppas du hittar livsgnistan med åren.

2008-12-06 @ 13:34:58
Postat av: Brandkvinnan

Helena & Jaja:

Tack! Nja jag tog nog dit honom mer för min skull han för hans känns det som =)

Nästa gång när det är bättre tid ska han få åka dem oxå :oD



Anonym:

Jag har inte upplevt det själv att jag inte är så positiv när jag skriver. Ibland skriver jag ironiskt men kanske uppfattas att jag är allvarlig. Jag ska tänka på det.

Sen kan det nog genomspeglas att jag varit sjuk i sex veckor och energin är totalt bortblåst när man även käkar antibiotika. Men jag slår vad om att när jag är friskare och kan träna igen är bloggen mycket mer positiv och full av glad energi.

2008-12-07 @ 13:20:14
URL: http://brandkvinnan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits