Herrbesök

Tiden har gått grymt snabbt idag. Sov mer timmar inatt oxå, gör mycket.

Jag följer vad som står i datorn för det måste jag göra, har inget annat att gå på. Varför blir folket arga på mig när lastbilen inte kom rätt? Jag är ju inte synsk om att det är fel i datorn. Suck... Jaja, jag gör så gott jag kan, mer kan jag inte göra.

Det dära skalvet imorse var rätt stort visade det sig. Märkligt men rätt coolt att få vara med om nåt sånt. Någon mer som märkte av det?

Hihi klockan 15.00 ska jag få besök av brandmännen. Jag bakade muffins igår ifall de kunde komma idag. Så när jag kommer hem får jag dammsuga så man har det snygg och prydligt när man får fint besök :o)
Har knappt en timme på mig. Måste köpa grädde med. Blev så himla glad att de ville komma =o)
Hoppas de hittar någonstans att parkera. Går ju inte att fickparkera brandbilen var som. Men det löser sig nog ;oD

Den gråa dagen blev helt plötsligt mindre grå :o)

Kommentarer:
Postat av: Jocke

Jag sov... ...eller jag vet att jag kollade på klockan vid tiden för skalvet och konstaterade att det inte var dags att gå upp än på ett par timmar.

2008-12-16 @ 19:06:09
Postat av: Brandkvinnan

Hehe ja det vore konstigt om du inte vaknade alls iaf. Synd att du missade det :o)

Postat av: Sanna

Jag vill också ha muffins!!! På min arbetsplats har det kastats in en massa chokladkartonger och jag äter inte gärna sådant. Ska man äta godis, finns det godare!

2008-12-16 @ 20:45:47
Postat av: Brandkvinnan

Jag kan skicka de med posten :o)

Jo choklad är så gott mums. Har börjat tycka om choklad mer än lösgodis nu. Känns bättre för tänderna med :o)

2008-12-17 @ 10:57:56
URL: http://brandkvinnan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits