Detta lilla hus...

Mitt pepparkakshus var nästan helt, bara en liten bit av änden på skorstenen som var av men kunde lätt lagas.
Jag värmde upp sockret vilket tog en faslig tid. Satte ihop en kortsida och två långsidor. Sen hade sockret redan stelnat. Var bara att värma det igen. Flyttade spektaklet till spisen så kunde sockret värmas under tiden.
Sockrets egenskap var coolt =) Men varmt som tusan!!
Så råkade jag tappa skorstenen i sockret. Haha... klant :o) Huset blev väldigt dragigt så jag får väl installera en värmekamin till de som ska bo där :o)
När jag äntligen satt ihop det orkade jag inte mer utan tittade på tv. Lade mig 21.20 redan*gäsp*.
Får se om jag fortsätter idag eller imorgon. Deadline är någon gång på dagen imorgon. Puh..

Jag måste köpa gran och pynta den men har ingen fot eller ljusslinga än...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits