Fick blomma av brandmännen :oD

På en timme hann jag bädda, dammsuga, städa, plocka undan disk, fixa kaffe och duka fram :o)
Tror ni inte de gulliga killarna köpt en orkidé? Fick en kram av alla och hallen kändes väldigt liten helt plötsligt när fem stora brandmän tog av sig skorna :oD Lägenheten inspekterades och soffan provsattes*ler*.
Blev så himla glad för deras besök, betyder mycket för mig nu när hoppet höll på att försvinna för ett tag sen om brandmannayrket.

Lossnade lite till i bröstet idag så jag har goda förhoppningar att snart bli frisk.

Tänkte titta på Titanic på trean igår. På första pausen lade jag mig i soffan. Sen när filmen började igen orkade jag inte lyfta upp huvet utan lyssnade bara på vad som sades. Så trots kvällen var tidigt gick jag till sängs.
Vaknade vid halv sex imorse. Kroppen hade visst redan ställt in sig på tidiga mornar. Aldrig livet jag går upp så tidigt när man börjar 14. Så jag lyckades somna om :o)

Idag ska jag gå tvåtimmarsronden. Kommer gå väääldigt lugnt. Vill inte överanstränga mig nu när jag börjar bli bättre.

Ja annars har det inte hänt så mycket. Brorsan kom inom igår på snabbvisit innan han drog vidare till nästa syster.
Idag plockade jag undan och diskade efter fikat och så lagade jag spagetti och köttfärssås*mums*.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits