Vill ta barnen i örat..

Trodde jag skulle börja 14 idag men vid 11 smsade chifen och undrade om jag visste att jag började 12. Ahh..
Fick avboka fikan med vännen.

Så jag slutar sex idag. Mycket bättre =)

Ska inom citygross och köpa lite saker när jag slutat. Cider bla. Blir inte mycket alkohol på nyårsafton för min del.
Sen får jag nog kolla lite på grönsaker :o)

Ronden gick bra igår, kunde prata med mamma i telefonen och gå i trappor samtidigt. Flåsade bara lite så det är helt klart en förbättring. Den 12 jan ska jag till astmasköterska som jag fick remiss till sist jag var hos läkaren. Läkarna fattar inte att jag har inte astma!

Inte blev det något mer larm igår. Däremot hörde jag de på radion :o)

Mina grannar höll liv till tolv igårkväll, tills jag bankade i väggen. Barnen spelade nog fotboll mot deras dörr. Jäkla liv var det iaf. Borde inte barn sova vid tolv???

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Gott nytt år! Hoppas du kan nå dina delmål för att någongång nå ditt slutmål!

2009-01-01 @ 02:23:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits