Some people need to help somebody

Resten av helgen då?

Jag körde hem vid sextiden i lördags då jag var helt slut av allt bus :o) Fast de hade nog velat att jag var kvar för att titta på melodifestivalen med dem =o)
Syrrans sambo skar sig i lördags i handflatan så han fick åka in till akuten och sy fem stygn. Kan ju säga att man var orolig innan man fick reda på att det gick bra. Kan ju ta senor och allt möjligt. Hade det varit lite djupare hade han visst fått åka ner till Lund.

I söndags gjorde jag inte så mycket tycker jag. Packade lite och städade bland papper och så...
Igår började jag ju vid halv ett. Skulle handla lite och hann komma inom syrran tio min och hälsa på Thias.

Igår fick vi gå in i olika rum där det brunnit och sen försöka lista ut var det börjat och orsaken. Har haft funderingar på att bli olycksutredare (trafikolyckor) eller brandutredare innan jag började här och efter gårdagens lektion blev man mer sugen :o)

Idag skulle vi till en bondgård och ha djurlivräddning men läraren hade bokat fel så vi fick köra hem igen. Jag körde brandbilen på hemvägen, alltid kul att köra brandbil =o)

En annan låt som går konstant just nu...

Some people stand in the darkness
Afraid to step into the light
Some people need to help somebody
When the edge of surrender's in sight..

Don't you worry!
Its gonna be alright
'cause I'm always ready,
I won't let you out of my sight.

I'll be ready (I'll be ready)
Never you fear (no don't you fear)
I'll be ready
Forever and always
I'm always here.

In us we all have the power
But sometimes its so hard to see
And instinct is stronger than reason
It's just human nature to me..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits