Va?

Vänta lite nu... har folk sportlov nu?
Vi då? Vi som pluggar till brandmän är väl sportiga av oss? Om man skulle protestera för sportlov till alla :o)

Jaja... det betyder ju att man är vuxen nu då ju...

Skulle laga mat men det för fortfarande smockat med folk i köket så jag kom på att jag hade en burk med lite lasagne i kylskåpet så jag värmde bara till den så var middagen serverad :o)

Somnade innan idag när jag vilade mig från pluggandet. Fattar inte att jag kunde somna när man hade musike på full volym. Men på kvällarna kan man inte somna när det är full volym i korridoren. Knasigt...

Väntar på att maten ska smälta lite så man inte får håll när jag går rullbandet. Fick det igår även om man väntat i evigheter efter maten.

Kommentarer:
Postat av: Felicia

Det låter typ ganska skoj att bo på internat med fol som spelar hög musik och spelar innebandy utanför ens rum på kvällarna :D jag hade tyckt sådant var skitskoj :D men det kanske inte är så skoj som det verkar :P

2008-02-12 @ 23:18:39
Postat av: Teller

hehe jag tycker samma som felicia.
Men vi här i Uppsala har sportlov nästa vecka..

Postat av: Brandkvinnan

Felicia: Hehe det spelas faktiskt inte innebandy i korridorerna ;o) Jo det kan var kul med lattjo men till en viss gräns och den gränsen har inte nåtts denna terminen*fint* :o)

Teller: Är riktigt avis på er ju. Var fint förr i tiden med påsk-, sport- och höstlov...

2008-02-14 @ 14:09:22
URL: http://www.brandkvinnan.blogg.se
Postat av: Felicia

Om jag bor på internat kommer inte mina klasskamrater tycka om mig. Jag spelar hög musik och sparkar fotboll inomhus xD

2008-02-18 @ 00:51:27
URL: http://feeliiciaa.blogspot.com/
Postat av: Brandkvinnan

Felicia:
Jodå det kommer dem säkert :o)
Jag kan spela musik här ibland men då mitt på dagen ;o)
Just nu spelar jag musik fast iförsig med dörren stängd.

2008-02-19 @ 14:00:52
URL: http://www.brandkvinnan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits