Klippa i plåt

I torsdags fick övningsgrupperna en varsin bil att klippa i. Jag klippte i lite trösklar och stolpar. Satte sen in spridaren i A-stolpen för att öppna upp så intrumentpanelen kom längre upp.
image265
Försökte bända upp instrumentpanelen först på denna sidan men hade innan klippt i trösklen vilket ledde till att spridaren trasade sönder allt nertill och ovandelen kom ingen vart.

Så jag fick ta andra sidan bilen.
image266
Här var trösklen hel så R klippte ett hål i A-stolpen och jag satte spridaren och tryckte upp intrumentpanelen. Ni ser att att det blev stort utrymme vid pedalerna och A-stolen har åkt framåt en bit. Ett tips om ni ska klippa bilar ;o)

Körde hem på eftermiddagen och stack inom Ekohallen.
På fredagen var jag hos syrran och spelade alfabet och lekte med Thias. På kvällen var jag hos kompisen I och gjorde ingenting.
Lördagen ägnade jag mig att spela Call of Duty 4. Vilket spel!! Så verklighetstroget och jättebra grafik. Man får göra massa och åka flygplan å helikopter. Mycket bättre än CS =o) Synd att min data inte orkar med det spelet. Nästan så man vill uppgradera sin data för den ändamålet.

Igår cyklade jag en långrunda med kompisen I. Efter det red vi en runda med Raston och Pontus. Så härligt att rida igen :o)

Körde ner till Revinge idag för att ha en tiominuterslektion där allt ändå står på cursnet. Gahh! Kunde ju varit hemma en dag till...
Dessutom regnar det här. När jag körde hemifrån så var det så fin soluppgång över havet men när man var i Skåne försvann solen...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits