Silence, I kill you!!

Ja det är tur att man inte är mörkrädd eller rädd för att bli överfallen. Annars hade man aldrig kunnat gå ut i lilla byn själv. Gångbanan är förvisso upplyst men fortfarande mörkt att gå med alla träd runt omkring. Sprang vidare genom byn till utkanten där det var ännu mörkare. Fick gå flera ggr för halkan. Jag vill inte slå dit och göra mig illa när snart termin 4 börjar. Fast det hade inte förvånat mig om jag hade gjort det.
Ja sen sprang jag vidare tvärs över hela byn och runt kyrkan, hade andats genom en militärscarfs som var blöt och vid detta läget hade den frusit till is. Det var kallt ute och blåste som fasens. Men jag var ute i en och en halv timme. Skönt att komma ut lite.
Hade ju problem att komma i mina rätt så nya jeans på nyårsafton. Så det får bli ändring på det...

Skrev en massa igår. Oerhört skönt att få lite gjort.

SILENCE I KILL YOU!! Han har ju störtskön. Acccchhmed :o)

SILENCE! ... night! ;o)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits