Snart termin 4

Idag har jag suttit med mitt SSA-arbete. Det är så tråkigt. Vill hellre göra annat men måste förstårs bli klar med detta i helgen. Jag har bara lite kvar nu.
Har ont i baken så jag byter ställningar var tionde minut. Dumma stol...

Igår mådde jag illa så det blev knappt något skrivande. Sen på kvällen tog brorsan min data och formaterade om den. Så jag tittade på
film istället :o)

Har varit ensam hela dagen, lagade mat, familjen kom och käkade sen åkte de iväg igen. Så blev jag ensam igen. Jag ville iförsig med hänga med men måste ju skriva detta förbannade arbete.

Nu sitter jag här och dricker en cider. Det går faktiskt mycket bättre att skriva *hehe*.

På måndag börjar termin 4. Är lite nervöst innan man kommer in i rutinerna igen. Om tiden går lika snabbt som innan dröjer det inte länge till förrän man är färdigutbildad brandman. Kommer kännas konstigt. Efter nio år blir drömmen uppfylld. Samtidigt kommer man vara nervös, kommer jag få jobb? Kommer jag trivas? Kommer jag klara av det?
Men först ska jag gå en termin till, suga åt mig så mycket kunskaper som möjligt, träna så jag blir starkare, rökdyka så ofta jag kan och springa tills det känns som att man kan springa flera mil.
Å andra sidan tar jag en vecka i taget. Ett prov eller arbete i taget.

Pappa har kört hem minibussen jag ska köra imon då det är min surprise till familjen. Blir mycket att göra imon, hoppas att det klaffar nu. Men det kommer bli kul att se deras miner kl 17.00....Längtar...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits