Snöängel

Vart tog snön vägen? Den försvann lika fort som den kom. Iförsig skönt att det inte är snö när man ska pendla till Revinge men den kunde väl iaf ligga kvar mer än en dag?

image256
Kompisens I snöängel :o)

image257
Deras jakthund Charlie med reflextäcke

image258
Det snöade rejält när vi sen kom hem vid midnatt.
När vi vaknade nästa gång var hälften borttöat. Snällt av väderguden *grr*.

Men det är väl så här det kommer se ut i Sverige i framtiden då klimatet är upp och ner? Ingen mer snö...

Igår sprang jag rundan igen på 6.7 km. Sprang första gången 3 km utan att stanna. Det är mycket för mig så jag är väldigt nöjd att det går framåt. Däremot hade jag ont i knäet en stor del av rundan men det gäller att vara envis. Få se om det hinns med en runda ikväll. Tycker det är kul när man tycker att det är kul att springa igen. Innan hade jag inte den lusten utan stannade flera ggr för att jag inte hade motivationen. Men nu har jag hittat den och springer för kung och fosterland :o)

Sa jag det att jag körde nog över en mus för ett tag sen? Musen var på väg över den lilla vägen i mörkret och jag lade mig lite till vänster för att låta den hinna springa över. Precis när jag ska köra föbi den stannar den och tittar rakt in i mina helljus, stel av skräck för pansarbilen ;o) Då var det försent att sakta ner så jag kände däcket hoppade till lite. Faen sa jag till mig själv. Pappa gjorde inte saken bättre utan sa att ungarna väntade där hemma på sin mamma*suck*.
Har bara emot möss om de är i väggarna i huset och gnager. Hör dom ibland när man ska sova. Då vill man gärna köra över dom med bilen....

Har skrivit hela dagen idag och det ser ut som att det kan gå att bli klar till fredag.
Men nu ska jag göra salladen till maten.

Kommentarer:
Postat av: sanna

Charlie rockar fett!!!! En tax i reflexväst - finns det något häftigare???

Postat av: Brandkvinnan

Hehe ja det e rätt coolt =) Han är lite mer än ett år. Han var så himla söt när han var valp. Ibland borde de stanna i valpstadiet längre ;o)

2008-01-13 @ 15:28:10
URL: http://www.brandkvinnan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits