Tillbaka i Revinge

Ja jisses vilken helg.
I lördags fick jag köra minibussen in till Karlskrona för att sen ta tåget till Ronneby och hämta ut min bil på pappas jobb. När jag kom tillbaka med min bil blev både brorsan och pappa hysteriska. Vem fan kör bussen?
Min surprise blev verkligen en surprise. När limousinen rullade fram utanför blev familjen helt stumma.
Det var en fin känsla vill jag lova. Ingen av oss hade aldrig varit nära en limousine (knappt taxi).
Jag hade svarta högklackade skor, svart klänning och svarta strumpbyxor. Och trivdes rätt bra i det. De andra var finklädda och herrarna hade kostym och det är inte ofta :o)
Vi åkte fyra mil in till Karlskrona för att äta på Montmartre. Det var det jättegott och alla blev nöjda.
Sen körde jag hem familjen med minibussen. En sån tripp får man göra om fast det blir ju svårt att slå ;o)

image262

image263

Igår skrev jag klart arbetet och skickade in det på cursnet. Sen var det dax att packa och handla mat. Thias kom sen med sina föräldrar så man fick busa lite med honom innan det var dax att köra de 15 milen till Revinge.
Kändes konstigt att köra hemifrån när man varit hemma så länge. Men sen när man väl kommit till rätta här i Revinge var det som vanligt
Fast jag har fått ett annat rum på andra delen av byggnaden. Kul med lite omväxling.
Men efter 4 månader är vi klara här så tiden kommer nog gå rätt snabbt.
Vi hämtade ut våra larmställ och masker idag. Imorgon blir det sjukvård om olika sjukdomar på hjärtat. Passar ju när man gjorde praktik på Kardiologen ;o)

Nähe om man ska ut och springa en runda runt Revinge för första gången på länge.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits