time goes by so slowly - not

Jisses vad tiden går. Idag är det onsdag. På söndag är jag nere i Revinge. Var 32 veckor sedan jag var där. (Ja jag var tvungen att räkna i almanackan). 223 dagar för att vara exakt. Jag kan inte fatta vad tiden går fort. Men det måste ju betyda att man har haft roligt eller mycket att göra?

*Dumma hicka som inte vill gå över*

I söndags höll jag på med arbetet när mamma ringde och undrade om min bror och jag ville hjälpa till att inventera lagret på hennes jobb. Så vi kom som extra förstärkning så de slapp vara där till väldigt sent på kvällen.
Var där mellan 16.00 och 20.45. Det blir lite pengar på en söndag :o)
Sen i måndags var jag där klockan 8.00 för att inventera butiken. Slutade 21.40. Hade en paus på 40 min då jag var hos tandläkaren. Annars så räknade man varorna. Inte världens roligaste jobb men det blir pengar.
Vid femtiden kom föreningen som säljer bingolotto där för att inventera. Jag trodde att jag skulle gå med mamma för hon skulle ha två inventerare till hennes område. Frågar chefen om jag ingick i de två men då säger hon att jag kunde få ett eget område med sex inventerade!! Okääääj....
Så medan "mina" inventerare räknade, gick jag och blippade in det i en dosa. Inte så svårt, bara blippa streckkoden och antalet som inventerarna skrivit på en lapp. Mycket roligare än att räkna :o)

*Oj hickan gick precis över*

Jag var rätt trött när jag kom hem.
Nästa morgon fick jag gå upp tidigt för att hinna förbereda mig för redovisningen för personalen på Kardiologen. När jag skrivit och övat här hemma körde jag till brandstationen för att skriva ut det till redovisningen och ett PM till min handledare på brandstationen.
Det var mitt gäng som jobbade och det märktes att man inte varit där på en månad för de skulle ta igen allt tet de missat under julen*skratt*. Oj vad jag hade fullt upp med att tjabba emot :o) Det är alltid lika kul att prata med dem, de frågar ju hur det e med mig och om jag hade sökt några mer jobb. Undra om det finns ett goare gäng? Isåfall blir det svårt att slå...
När jag väl fick mina papper utskrivna körde jag till sjukhuset för att redovisa. Gick kanon och personalen var nöjda. Skulle sen ta en bild när någon blir stucken av en spruta som jag kunde ha i arbetet. Så jag frågade om det var någon som kunde sticka mig. Min handledare tyckte att jag inte var riktigt klok :o) Hallo, det är väl inte så farligt att bli stucken i "onödan"? :o) Det är ju inte så stora nålar som blodgivningen.
Hmm undra hur många månader det är kvar. Får ju inte ge blod förrän 6 månader efter tattisen.

Tömde även skåpet på brandstationen och sjukhuset. Ska ju ha träningssakerna till Revinge.

Dagens låt
Robson Green var min favoskådis när jag var yngre. Någon som med såg på I Ondskans Närhet?

Idag var jag på möte med LIA-handledarna och LIA-F på brandstationen. Vi stämde av LIAn vad som bra och dåligt. Så nu har man klarat av alla bokade tider. Är bara surprisen på lördag som ska fixas och genomföras :o)
Körde en sväng inom syrran och Thias :o)

Nu har jag lämnat in PM 1, 2, 3 och 5. PM fyra behövs inte göras. Men sen är det det hära SSA-arbetet...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits