Gaah

Virrhjärna. Trodde jag skulle till blodgivningen på tisdag men när jag kollade i almenackan var det i tisdags jag skulle vara där. Så pinsamt. Jaja får boka ny tid.
Är så mycket att hålla i huvet som ska ordnas.. Håller även på med badvaktsintyget så att man har det om man söker jobb.

Sen händer det inget med lan, paintboll... Brorsan som har semester kan väl fixa det... Men nej allt ska man planera.
N och jag ska stå på loppis någon dag :)

Red Raston igår. Så himla gosig ;o)

Drömmer mardrömmar som vanligt. Häromdagen drömde jag att när jag jobbade var det en man som sköt efter mig. Försökte gömma mig men han kom fram och sköt mig i huvet och sen i munnen. Vaknade rätt snabbt...

Nu ska jag jobba 4 nätter på raken. Det är Östersjöfestivalen denna veckan men det kan jag glömma.

Rockstar

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits