Loppis

Imon ska man stå på loppis och sälja massa saker. Hoppas man blir rik :o) Hehe... Bara man går med plus och blir av med en massa onödiga prylar så blir jag glad.

Badade i havet igår, var svinkallt. Men solade och blev lite brun. Blev ännu brunare idag då jag gick runt i bikinin när jag passade Thias. Och så badade vi i den lilla "poolen". Igår när han var här hemma och jag skulle köra iväg till jobbet så sa jag hejdå och skulle ge honom till hans morbror. Men då kramade han hårt om sin moster och lade huvet mot axeln. Var ju inte så lätt att ta bort honom då...

Oj klockan är mycket, tänkte ju ta en sväng med inlines...

Vad gör resten av Sverige i sommarvärmen?
 

Kommentarer:
Postat av: Evalena

Hej, jag läser din blogg nästan varje dag. Tycker att den är supertrevlig och tillför mig något nytt varje gång du postat ett inlägg. MEN, du lägger upp alldeles för lite bilder! Man vill ju se lite mer av dig och dina hobbys!



mvh / Evalena.

2008-07-27 @ 23:45:45
Postat av: Brandkvinnan

Hej Evalena!

Låter jättekul att du läser min blogg :)

Ja jag ska bli bättre på det nu när datan fungerar igen så jag kan överföra bilder från kameran till datan. Jag ska bättra mig ;o)



Ha´de fint i sommarvärmen!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits