Rån

Det grämer mig att en butik rånades 30 meter från kontoret. Och jag var på kontoret vid den tidpunkten.
Varför kunde jag inte vara synsk och gå ut vid den tidpunkten så kanske de hade blivit skrämda?
Fast ser dem tydligt att bilen står precis utanför så tog dem risken att väktaren kunde kommit ut samtidigt...

Tur att det gick bra för butiksbiträdet.

Men polisen ringde och undrade om jag sett någonting. Dessvärre gjorde jag inte det och det grämer mig ju mer. Jag avslutade passet precis när polisen larmades...

Ja tur att ingen skadades iaf... Annars hade jag grämt mig ännu mer att jag var helt ovetandes på kontoret...

Kommentarer:
Postat av: Sanna

Det händer. Jag har kollat upp ett objekt där larmet hade löst, hittade inget konstigt och allt var helt. Hann bara köra därifrån så löste larmet igen. TJuvarna hade gömt sig i närheten och utförde en klockren smash & grab och försvann med en svindyr dator som stod vid ett fönster. Jg grämde mig över det länge och tyckte att jag borde ha sett dem när jag gick runt stället. Man kan inte vara överallt och se allt. Kanske om jag hade haft en hund hade jag kanske hittat dem men fortfarande är det bara kanske....

2008-07-22 @ 21:29:02
Postat av: Brandkvinnan

Jo det är klart men man hoppades ju på att något undermedvetna kunde säga nåt ;o)

Hund hade varit bra att ha med sig faktiskt...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits