Sun

Min data är fortfarande inte här än. Jo fick hem moderkortet men en ny processor skulle de skicka igår. Sen visade det sig att just den produkten inte fanns längre så brorsan beställde en annan. Fick en bättre till samma pris :o)
Så nu väntar jag ytterligare lite till.

Sitter här vid pappas data och ska snart ut och sola. Har inte blivit det så mycket denna sommaren, dels för att solen inte visat sin bästa sida i sommar och att jag inte haft tid.

Börjar klockan fyra så lite hinner jag ju bli brun... Hoppas jag.

Igår hann jag inte vara på jobbet i fem min förren jag fick larm i den andra staden...
Kör en annan bil så det är skönt när man börjar fyra och slutar halv elva.

Den 1 sept ska man tillbaka till Barsebäck för VU2:an :)

Gahh pappas data startar om ibland bara så där. Blir arg! Fast som tur var så hade bloggen sparat inlägget i utkast :o)

All summer long

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits