Pictures

Nu när min data äntligen funkar har jag fört över bilder från kameran. Så jag måste ju lägga upp lite..


Bilder från Öland:

En fot..


Små snäckor. Kanske inte syns men de är faktiskt pyttesmå...


Strand


Drickat:


En tavla i vårt rum...


Köpte detta:


Blomma:


På väg hem:



Raston jag red häromdagen



Har kört inlines att par dagar nu och känns bra. Kroppen är pigg trots jobb. Men förra veckan jobbade jag bara tre kvällar 16.00-22.30 plus lite övertid.
Ikväll och imon ska jag jobba 18.30-6.00. Fre-sön 16.00/15.00-22.30.

På torsdagen ska brorsan och jag åka en sväng i Sverige men vi vet inte var :o)

Har alltid varit något på dagen man hittat på. Så sommaren har gott jättesnabbt. Om en månad börjar de andra i skolan igen. För första gången gör inte jag det :o)

Kommentarer:
Postat av: Sanna

Eh, behövar han verkligen ett flugpannband med den pannluggen? ;)

2008-07-29 @ 22:20:49
Postat av: Brandkvinnan

Hehe nja egentligen inte men flugorna är så hemska så pannluggen tar inte riktigt bort alla flugor.

En ardenner som bor granne med syrran har jätteliten pannlugg och har inget flugpannband. Flugorna stormtrivs på ögonen och mulen så hästen skakar förgäves på huvet den stackarn.

Funderar på att ta ett hemma och sätta dit...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits