Måste flytta

De två första nätterna gick helt ok. Jag är bara dunderförkyld så jag är trött dygnet runt vilket inte förbättras av att jobba 12 h natt. Men bara att bita ihop. Har varit sjuk snart en vecka och avskyr det. Vill vara frisk ju!
Idag är jag ledig iaf. Ska städa, tvätta och laga mat.


Letar lägenhet för fullt och hoppas kunna flytta snarast. Har tom haft funderingar att sova i bilen men vart vågar man ställa sig då? Får sova hos vänner annars, skönt att någon är på min sida iaf.
Det löser sig. Måste vara positiv även om en del andra inte är det alls.

Måste däremot skärpa mig på maten. Igår 05.00 käkade jag två mackor och har ätit två korvar sen dess och nu är klockan 13.00 nästa dag. Hoppas matlusten kommer tillbaka så man inte svälter ijhäl ;oP

Har väl inte mycket mer att säga. Ska jobba fre, lör, sön natt nu. Wish me good luck!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits