Snart slut efter 2 år i Revinge

I lördags var jag barnvakt och hjälpte till att måla hus. På kvällen körde kompisen och jag för att bada.




Det var kallt i vattnet så jag simmade en bit ut ett par ggr för att bli trött. Hoppade från land ett par ggr och sen gick jag upp och tog på mig varma kläder. Efteråt satt man i en varm bil. Och ändå blev man sjuker.
Nu är man förkyld*suck*.

Igår var jag uppe hos kompisen och hjälpte till med Pontus, han skulle dra sig lite trött.


Vet inte alls vad jag ska ha på mig på avslutningslunchen. Vad har de haft på sig innan? Någon som vet? Är det alla lärare?
Ska bli skoj iaf, men lite vemodigt. Tänk att det var sista gången jag körde ner till Revinge idag.
Idag var det den sista teoretiska lektionen.
På onsdag kommer det bli sista dagen jag har larmstället på. Det känns så konstigt.
Nu har man suttit vid skolbänken i 14 år så det ska bli skönt att slippa plugga.

Kommentarer:
Postat av: Anna

det räcker att vara lite lagom finklädd, det var vi iallafall. men vi hade avslutningsmiddag på kvällen och sen värsta festen, skitkul! snökaos var det också....

Postat av: Brandkvinnan

Låter skönt att man bara behöver vara lagom finklädd =) Då vet jag vad jag ska ha :)



Fest blir det nog inget för min del. Rummet går ut på torsdagen och så ska man köra hem till studentfest. Men vi ska ev bowla ikväll så lite fest blir det nog ;o)

2008-06-03 @ 16:42:36
URL: http://brandkvinnan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits