Sovmorgon

Igår var det varmt. Idag vet jag inte, har inte varit ute än :o)

Snart dax att börja packa. Hur vet jag inte för jag glömde ju att ta med mig papperskassar... Men det löser sig.

Gud vad jag sprang inatt. I drömmen alltså. Och åkte MC som gick så sakta när man blev jagad. Min kompis (vet ej vem men kommer ihåg att jag hade någon med mig) var väl inte riktigt pigg så jag fick putta på denne till ett gömställe. De som jagade oss stod precis ovanför mig och tittade efter oss. De upptäckte ju oss och vi fortsatte springa. Sen blev det lite luddigt för jag började nog vakna då. Det sista jag minns var att benpipan stack upp från min arm. Aj...
Weird va?

Eftersom vi börjar klockan halv ett idag har vi sovmorgon, vilket var perfekt för min förkyldning. Ju mer jag kan sova desto snabbare blir jag frisk.
Då jag gick upp kvart över nio var det försent att käka frukost då jag ska äta lunch vid halv tolv. Så jag sitter här halvt hungrig och väntar på att klockan ska gå.
Egentligen borde jag göra det, det å det men orka när man är hungrig :o)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits