It´s a wild world

Å baby baby it's a wild world

Nu har jag jobbat två nätter alldeles själv. Det gick bra förutom några missöden. När jag skulle låsa upp en grind fastnade halva nyckeln i hänglåset så då var hänglåset förstört. Chefen sa att han jobbat i 27 år och aldrig varit med om det. Jag gör det på min första dag!!
Fatta vad pinsamt. Och jag var faktiskt försiktig.

När jag skulle låsa en toalett så låg det givetvis en där, och det är inte vanligt.... Så jag fick ringa polisen, visst ju inte om han tagit något konstigt. Han snarkade ju så jag visste han levde. Men polisen tog hand om honom så jag kunde fortsätta ut i ensamheten.

Sen stukade jag först ena foten och sen den andra - på samma pass. Fast nu har jag bara ont i ena...
Jo sen hittade jag inte en nyckel. Hade satt den på en annan plats i boxen och då saknades ju den nyckeln som skulle sitta där. Gud vad rädd jag blev, hade inte varit billigt.... Men jag hittade den på en plats där inga nycklar skulle vara. Fattar inte hur jag kunde röra ihop dem så*suck*.

Men annars har det gått bra. Jag bockar av listan. 38 ställen på A-ronden och 32 på B-ronden + 9 märken på parkeringar.
Nästa månad blir det några fler på A-ronden...

Brukar aldrig lyssna på radion men nu blir det mer av det. Har hittat nya låtar man kan lyssna på:
Soul Asylum - Runaway Train
Kurt Nilsen - Rise to the occasion
Mr Big - Wild world (i början av inlägget).

Kommentarer:
Postat av: Sanna

Haha jag leder fortfarande efter det att jag knäckte tre nycklar på samma pass - 1 trasigt ellås och två djupfrysta containerlås =0) Alla knäcker nycklar vid något tillfälle tjejen och nycklar är inte det värsta som kan gå sönder ;0)

2008-06-28 @ 19:12:21
Postat av: Brandkvinnan

Hehe då e inte jag värst =)

Hittils har jag lyckats ha nycklarna hela ;o)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits