Bilder som skulle läggas upp för länge sen

Har varit lite dålig på att lägga upp bilder.
Mitt f.d rum i Revinge.


På hemvägen från Revinge:




Brorsan kör en sväng och jag hänger med för att ta lite bilder på det kommande ovädret:
(Alla bilder tas i 90 km/h genom bilrutan så ni får inte klaga på kvalitéten :o)






Här blev det lite fel med fokusen men det blir bra ändå när vattendropparna kom med.


Nästan hemma igen.


Kökan :)


Just det ja. Lite bilder när jag var med gänget i Revinge:
MS Anita


Fin utsikt


Den bil jag körde och var pumpskötare till.


Kemplattan


Kasper som jag gick ut med häromdagen:


Blandning mellan golden och labrador :o)


Jo den dära 7 dagarsledigheten kunde jag ju glömma. Blev tre dagar istället. Ska jobba mån, tis sen fre, lör , sön.

Nähe herrarna i huset har beställt kladdkaka.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits