Lite bilder

Djurlivräddningen.
image306

Inte ens ett dygn gammal:
image307

Lite fåglar på traktor...
image308

Holländare släcker med skum
image309

Ett "spel".
image313

Håltagning
image310
image311
image312

Gjorde inte så mycket i måndags kväll. Jo jag hälsade på brandmästar H i hotellet :o) Mycket finare ställe än vårt Anderslöv. Rena lyxen där juhe =o>
I tisdags valde P och jag Kamedorapport som vi ska göra i blocket extraordinära händelser.
Pratade med lite lärare om trafikolyckan jag var med på i lördags. Hehe...

Jo sen var det bara till att köra hem. Var snölandskap efter några mil. Vackert :o) Men efter tio mil var det borta..
Körde inom syrran innan jag skulle till läkaren. Har ju haft ont i halsen i tre veckor. Men de kunde inte hitta nåt. Är mycket bättre nu ändå så.
I onsdags kom syrran hit och jag hjälpte henne att handla på Maxi och Ö&B. På kvällen körde jag upp till I för att hjälpa henne ta in Raston och Pontus som bor hos henne när hon har påsklov.
Igår var jag hos syrran då vi skulle färga håret i samma färg. Nu är vi svarta i huvet :o) Sen eldade vi och klippte i trädgården.
Sen körde jag till I då vi skulle rida. Var mysigt och hästarna var pigga. De har ju aldrig varit där så de var väl glada av nya miljöer.
Käkade hamburgare hos I innan jag körde hem för att varmt bad. Det var efterlängtat. Det är ju ingen sommarvärme ute nu. Men solen sken fint här hemma igår men hos syrran snöade det.

Idag ska vi inte prata om eländet.
SNÖ!!!
Ååå nu ska det vara vår!
Men om man skulle ut och rasta bilen lite*höhö*...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits