Tolkat

Glömde skriva att I, L och jag tolkade i måndags. Med tolka menar man att man åker pulka/skidor efter häst/bil på snö då.
Denna gången var det med pulka efter häst. Det är jätteskoj fast om det är mycket snö och ojämn terräng är det svårt. En gång testade jag att sitta på knä i pulkan. Gick inte så bra för när pulkan tog stopp fortsatte jag ju framåt och landade på magen :o)
Först åkte jag pulka och sen red jag Raston när L åkte efter.
När jag red i galopp så försvann Raston neråt med huvet. Var en håla som inte syntes i snön som han trampade i. Kunde gått jäkligt illa men som tur var så redde han upp det och jag satt kvar. När vi tittade på hålan sen var den minst en halvmeter djup och 30 cm i diametern.

Sprang första gången på en månad i måndags. Har ju haft ont i halsen så jag har inte kunnat träna. Så i måndags var det så tungt att springa. Har gått på rullbandet dessa två dagarna i Revinge så det blir bättre för varje gång.
Ska strax till gymmet för att träna mera på rullbandet.

Denna veckan håller vi på med Ledning, taktik och stab. Idag har vi kollat på byggnader och scenarier och diskuterar vad vi ska göra. Givande...
Har alltid tänk gå vidare efter några år till styrkeledare, får se vad tiden visar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits