Vinter

Vi har ju lite fåglar på baksidan.
Detta är ungefär hälften av dem:
image314

image315

Jag behöver knappast säga att brorsans bilder blev mycket bättre. Lite avis på han...

Vi tog en runda med hans bil och fotograferade lite. Här e lite bilder..
image316

image317

image318

image319

Jag har ju satt påskfjädrar på antennerna på bilen. Kändes som fel årstid...
image320

Stackarn...
image321

Vilken bild blev bäst tycker ni?

Igår red jag Raston på en åker med 15 cm snö :o) Var mysigt.

Ja denna helgen har gått snabbt. Ikväll är det åter dax att köra till Revinge. Hoppas att vägarna är någorlunda snöfria.

Kommentarer:
Postat av: Soha

Bild nummer 5, den är unik på något sätt. :)

Postat av: Sara

Vilka fina bilder. Vart bor du? Ser ut som en helt annan del av världen än den jag bor i. Det ser sagolikt ut. Nummer 2 tycker jag är jättefin. Häftigt att fånga fåglarna i rörelse så nära. ^^

2008-03-24 @ 12:46:35
URL: http://saraleverin.blogg.se
Postat av: Teller

Ni har då mer snö än vad vi har här upp :P Jag tycker alla bilder var fina :D

2008-03-24 @ 18:04:21
URL: http://victoriaa.bloggspace.se
Postat av: Brandkvinnan

Soha: När vi körde på vägen såg jag detta ensamma träd på en åker på en kulle. Det var svinkallt och vinden yrde om snö och gjorde det ännu kallare men jag var fast beslutsam att pulsa ut på åkern och ta bilder på trädet. Stenarna är nog som bonden tagit från åkern :o)

Sara:Tack! :o) Jag bor i blekinge, i mitten en mil från havet. Roligt att du tycker det. Men var bor du? Trodde det såg ut så här överallt ;o)
För att ta bilder på fåglarna fick jag zooma till max och sen klippa ut i paint på just dessa fåglarna. Kvalitén är inte den bästa men det ser nästan målat ut tack vare det :o)

Teller: Tack =o) Jo det kom lite snö i helgen. Här nere i Skåne är det med snö men börjar smälta.

2008-03-25 @ 13:27:14
URL: http://www.brandkvinna.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits