Emmaboda

Var på En dag på sprippen i Emmaboda i lördags. Var skoj men kallt. En massa bilar att titta på :O)

Dagens minsta raceade med de stora grabbarna =o) Till och med jag hade nått att tvätta heeela taket!
image370

Snygg lack. Det röda var med glitterskimmer. Sao snyggt!
image371

Någon har stulit min idé. Min skulle ju heta The Black Pearl om den var svart....
Grymt snygg motivlack.
image372

Snabbaste bilarna
image373

Vill med burna i en sån =(
image374

Om ni inte riktigt ser vem det är så är det Nicholas Cage, jäkligt snyggt!
image375

Glitter i lacken..
image376


Ja det var några. Trivdes som fisken i vattnet. Utom vid avdelningen för ljud.. Tycker inte om bas och det gör ju inte saken bättre med 20 bilar som spelar dunka dunka. Så där gick det snabbt att fotta =)

I söndags gjorde jag lite arbeten. Körde hit i måndags då vi skulle börja med ras. Hade teori mån-tis i ras och olja och idag har vi haft praktik på olja. Var skoj med goa brand(för)män som lärare.
Har bonnabränna idag :o)
Vi fick köra fyrhjuling. Jag skulle backa upp fyrhjulingen med ett tungt släp på ett annat släp. Det gick inte så bra. Så en annan fick ta över. Tack vet jag backa med bil, då har man ratt! :)
Men rakt fram gick bra. Körde upp fyrhjulingen på ett släp och det gick faktiskt bra*höhö*.

Var ute och sprang en timme igår. Skönt att sträcka på sig lite. Men sträckte nog höften, för igår och i morse haltade jag som en kärring. Fyller år på söndag så det kan väl vara att man börjar bli gammal.

Jag har ju haft ont i armen i slutet av förra veckan. Trodde det var bågskyttet men det kan nog ha lite att göra med att jag lyfte en kille på runt 75-80 kg och gick med han på axlarna en bit. Dessutom var jag lite förfriskad så jag är förvånad att det gick :o)

Nähe ingen rast ingen vila. Tänkte laga lite käk nu.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits