Handfängsel

Kom hem klockan åtta ikväll. Har varit på väktarutbildning i en vecka nu.
Har varit jätteskoj men jobbigt för huvet vill jag lova, mycket information på en gång.
Det roligaste var när vi fick röra på oss då vi hade självskydd och handfängsel.

Har bott på hotell i vid Barsebäck, jättefint ställe nära havet.
Ska visa bilder och berätta mer senare.

Just nu är jag helt slut och imon ska jag till brandstationen :o) Ringde brandmästaren idag och de ska visst ha trafikolycka och lite övningskördning och jag hörde rätt. Ska bli skoj. Men strax e det sängen.
Kommer somna som en stock..

Kommentarer:
Postat av: Isabel

Hej! Bra att ni hade kul. Förmodar att det var Frippe ni hade i självskydd? Då lär man sig ett och annat...hehe. Jag dyker inte upp nästa vecka..är på semester i sthlm då men vi kanske ses vid tillfälle ändå. Ha en trevlig helg!

Isabel

2008-05-09 @ 22:06:35
Postat av: Brandkvinnan

Vi hade två, Bobby och Jonas. De var jätteduktiga :o)
Ja Lennart sa att en person skulle inte vara delaktig vid brand, måste varit dig då. DU får ha en trevlig semester i sthml.
Detsamma!
Ha´de fint
Emelie

Postat av: Angel

Jobbar du som väktare eller brandman??

2008-05-12 @ 09:19:57
Postat av: Sanna

För många år sedan när jag gick den utbildningen hade jag Frippe, det var en av de roligaste självskyddsinstruktörer jag någonsin haft, synd att ni inte fick honom.

2008-05-12 @ 11:45:54
URL: http://sannas-liv-leverne.blogspot.com
Postat av: Brandkvinnan

Angel:
Jag pluggar till brandman och blir klar till sommaren. Tanken är att jag ska jobba som det i framtiden. I sommar och tills jag blir brandman ska jag jobba som väktare. Har precis gått VU1.

Sanna:
Hehe =) Ja det var synd. Men de vi hade var roliga och duktiga ändå. Hade jätteskoj på hela kursen. =)

2008-05-16 @ 21:23:55
URL: http://www.brandkvinnan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits